کامیار می نویسد!

۰۵
مهر
نوشته شده توسط کامیار / ۰ دیدگاه

هدف اصلی و اساسی من برای شروع دوباره بلاگم، 

چیزی نیست جز هفته‌نامه « بهتر از روز قبل »؛

ماه‌ها قبل آرمان‌شهری رو توصیف می‌کردم که آدم‌هاش، آرمان‌مرد نبودن! :)

هفته‌نامه « بهتر از روز قبل » درباره رشد فردی صحبت می‌کنه و من تنها بازگرداننده مطالبی خواهم بود که هر هفته از همین بلاگ منتشر می‌شه.

بعد از سال‌ها کار و همکاری با تیم‌های تولید محتوای مختلف، از چطور دات کام گرفته تا دیجیکالا و پیمت۲۴، از اوایل تابستانی که گذشت تصمیم گرفتم که هفته‌نامه خودم رو با موضوعی که به شخصه برای خودم خیلی مهم هست شروع کنم.

امیدوارم شروع و تداوم خوبی داشته باشم. :D

پی‌نوشت:
#تاریخ انتشار اولین شماره: جمعه ۷ مهرماه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">